Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~abakarov | użytkownik

imię i nazwiskoser0 adresRzeszów zarejestrowany12.05.2008 @14:56:43 ostatnio na stronie16.06.2017 @12:30:50

lepiej nie wiedzieć.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze394 posty na forum5

komputer / sprzęt
Minolta x700, minolta dynax5, Konica Minolta Dynax 5d, Nikon D700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dziadus    12.03.2010 @17:50:04
~paulinesse    12.03.2010 @15:17:05
dzięki wielkie
~Thady    12.03.2010 @09:32:10
Mam rodzine 20 km od Rzeszowa wieś Nienadówka,
bardzo miło wspominam te okolice z młodych lat
Pozdrawiam
_______
Zapraszam do Grupy -http://www.digart.pl/grupy/8998/Moja_Rodzina/czlonkowie.html
Jestem szczęśliwy ciesząc się Radością Innych ...
~VANderGOGI    11.03.2010 @22:07:10
a zaliż jest piękny...
i miło czasem go uwiecznić ...dla potomnych...
w fotografii skłaniam się ku konceptualizmowi
ale i proste rzczy cieszą
~seru33    11.03.2010 @00:23:02
Wiem kompresja mi to zj.... pisałem że chyba przedobrzyłem z obróbka
Pozdrawiam
_______
Jeśli kogoś interesują góry (Alpy) zapraszam na moją stronkę
http://www.alpy-gory.pl.tl/
~sapolka    10.03.2010 @19:06:13
Dzięki
~leon137    30.01.2010 @20:42:06
poprzednicy doskonale wiedzą co to znaczy.
~matleena    17.10.2009 @14:47:22
a dziekuje bardzo
_______
Zapraszam na wizaż do sesji zdjęciowych i nie tylko http://www.matleena.pl
~ogijeden    17.10.2009 @12:27:54
(:
_______
take nothing but pictures, leave nothing but footprints

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~ladykas    17.10.2009 @11:18:40
Lubi to za mało powiedziane:D

Dzięki!!
_______
"Chcesz ukryć twarz - wyjdź nago."


~plexiglassgate    17.10.2009 @11:14:16
zdjęcie robiłem w zupełnych ciemnościach, taki experyment
dzięki za opinię
_______

~dominik3193    17.10.2009 @10:51:08
To jest moja pierwsza fota którą zrobiłem pozdro
~kelpik    16.10.2009 @16:31:50
Miło mi bardzo.
_______
"Krokiem adekwantnym do rozwoju zdarzeń idę przed siebie i marzę."
~kelpik    16.10.2009 @16:31:01
Dziękuję.
_______
"Krokiem adekwantnym do rozwoju zdarzeń idę przed siebie i marzę."
~siostraDanuta    12.10.2009 @00:37:20
jakies uzasadnienie ?
_______

:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
~dziku76    19.06.2009 @19:09:07
thx
~panienkamarta    19.06.2009 @14:33:28
~ANiiaa    17.06.2009 @01:19:35
nie popierdolony moze bardziej :> nie racjonalny basniowy bawym sie tym co mamy
~ANiiaa    17.06.2009 @01:12:34
a noł problem lukaj kukaj ;> przyjemności szukaj ;D haha
~ANiiaa    17.06.2009 @01:09:38
:> dziwne inne u mnie tego duzooo
~dziadus    05.01.2009 @19:06:44
głup
~klaudia003    13.06.2008 @18:45:21
Dziękuję
_______
"By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd."
~ziyadruh    12.05.2008 @16:01:58
dzięki
_______
zapraszam do mnie
Teardrop on the fire..fearless on my breath..
~bartekp    12.05.2008 @15:43:48
dzięki wielkie : )
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt